1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ویرپول

یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل 702 Bottom Mount

684 بازدید
یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل 702 Bottom Mount

یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل 702 Bottom Mount یکی از جدیدترین محصولات این برند می باشد. جنس بدنه آن از فولاد مقاوم و ضد زنگ بوده و در رنگ زیبای استیل ساخته شده است. این یخچال زیبا را می توانید در کنار لوازم دیگر ست کرده و از آشپزخانه ای مدرن لذت ببرید.

ویژگی ها

·       سیستم DCDA یا همان سرمایش دوگانه باعث ایجاد جریان هوای مجزا در یخچال و فریزر می شود. بدین ترتیب مواد غذایی تازه تر مانده و از اختلاط بو یا از بین رفتن رطوبت جلوگیری به عمل می آید.

·       کمپرسور اینور خطی به کار رفته در یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول 702 Bottom Mount  صدای یخچال را کاهش و عمر آن را افزایش داده است.

·       ارائه رطوبت بالاتر نسبت به دیگر مدل های یخچال باعث طراوت و تازگی بیشتر مواد غذایی و به ویژه میوه و سبزیجات می گردد.

·       با ریختن آب در یک محفظه بدون دردسر مکعب های یخ را تحویل بگیرید. یخ ساز اتوماتیک این یخچال مجهز به تکنولوژی فیلتر ژاپنی AG + Filter Block می باشد.

·       لامپ UV Fresh به کار رفته در یخچال فریزر ویرپول 702 Bottom Mount سموم مواد غذایی را از بین برده و از این طریق ماندگاری آنها را افزایش می دهد.

·       در این یخچال یک صفحه کنترل پنل LED با رابط کاربری لمسی برای کنترل دمای هوشمند در نظر گرفته شده است.

·       برای روشنایی بیشتر و مصرف برق کمتر در فضای داخلی از لامپ های LED استفاده شده است.

·       یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل 702 Bottom Mount یک کشو با دمای قابل تنظیم و یک کشو برای فریزر دارد. همچنین قفسه های آن انعطاف پذیر و قابل تنظیم می باشد. سبدهایی نیز بر روی درب یخچال و دو باکس مخصوص میوه و سبزیجات دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669