1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ویرپول

ماشین لباسشویی ویرپول مدل WFW9620HC

471 بازدید
ماشین لباسشویی ویرپول مدل WFW9620HC

ماشین لباسشویی ویرپول مدل WFW9620HC یکی از جدیدترین محصولات این برند می باشد. این ماشین تمامی امکانات و قابلیت های روز دنیا را داشته و قابل رقابت با هر برند دیگری است.

ویژگی ها

–    ماشین لباسشویی ویرپول WFW9620HC در سه رنگ متنوع و زیبای مشکی، کروم و سفید عرضه می گردد.

–    محفظه Load & Go را یک بار پر از مایع شوینده و نرم کننده کنید و سپس تا 40 بار از آن استفاده کنید. در صورت اتمام ماده شوینده اعلان های لازم به شما داده می شود.

–    این محصول یک وسیله هوشمند است و هر کجا که باشید از طریق تلفن همراه و با نصب یک اپلیکیشن قابل کنترل می باشد.

–    آپشن تمیز کردن با بخار یا همان Steam Clean از طریق افزایش عملکرد شست و شو و وارد کردن گرما به الیاف پارچه به پاک کردن لکه های لباس کمک می کند.

–    راهنمای بصری ماشین لباسشویی WFW9620HC به خوبی شما را راهنمایی می کند تا از بین 35 برنامه شست و شو مناسب ترین را برای آنچه می خواهید بشویید انتخاب کنید.

–    یکی از ویژگی های جالب در ماشین لباسشویی ویرپول WFW9620HC تکنولوژی Fan-FRESH می باشد. با استفاده از این فن آوری پس از اتمام شست و شو یک فن به مدت 12 ساعت فعال شده و لباس ها را تازه نگه می دارد. بنابراین نگران تاخیر در بیرون آوردن لباس ها نباشید.

–    در این مدل محفظه های جداگانه برای مواد شوینده مختلف همچون سفید کننده در نظر گرفته شده است. همچنین مجهز به برنامه شست و شوی سریع 15 دقیقه ای و شست و شو با آب سرد نیز می باشد.

–    برنامه Sanitiz در ماشین لباسشویی ویرپول مدل WFW9620HC از افزایش دما برای از بین بردن 99.9 درصد باکتری ها استفاده می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669