1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ویرپول

یخچال فریزر ساید بای ساید 603 لیتر ویرپول سری W   

534 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید 603 لیتر ویرپول سری W   

یخچال فریزر ساید بای ساید 603 لیتر ویرپول سری W دارای فضای بهینه در قسمت یخچال و فریزر می باشد. بدنه یخچال از فولاد استرلینگ بوده و مقاومت بالایی دارد. مجهز به سیستم انجماد و خنک کنندگی سریع است و از روشنایی TruView بهره می برد. کنترل پنل آن لمسی بوده و قفسه هایی انعطاف پذیر دارد.

ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید 603 لیتر ویرپول

–    فن آوری تطبیقی به همراه سیستم پیشرفته سنسور چندگانه در یخچال فریزر ساید بای ساید 603 لیتر ویرپول سری W طراوت زولانی مدت مواد غذایی را تضمین می کند. این سیستم قدرتمند به طور مداوم دما و رطوبت را حس می کند و بر این اساس سازگار می شود.

–    فناوری Cloud Fresh یا ابر چند یونی، با اقدامات ضد باکتریایی خود 99.9 درصد باکتری های مضر و بوی بد یخچال را از بین می برد.

–    قفسه Magic در این یخچال فضای ذخیره سازی را به حداکثر می رساند. در واقع یکی از قفسه ها دارای سه کانتینر جدا شونده است. میوه های پوست گرفته را می توانید در این کانتینرها نگه دارید و یا آنها را به منظور جایگذاری مواد غذایی بلند بردارید.

–    به لطف داشتن سینی دولایه تخم مرغ می توانید 48 تخم مرغ را در این یخچال نگهداری کنید. در صورت تمایل سینی تخم مرغ را خارج کرده و برای نگهداری هر خوراکی دیگر از قفسه استفاده کنید.

–    نوار خودکار Glow Auto بر روی درب یخچال قرار دارد. این نوار مجهز به سنسور بوده و در تاریکی شب حضور شما را حس می کند و می درخشد تا بتوانید یخچال را به راحتی بیابید.

–    محفظه یخساز در یخچال فریزر ساید بای ساید 603 لیتر ویرپول سری W بر روی درب قرار دارد. بد نیست بدانید ابعاد این محصول 180.2 در 91.5 در 72.7 سانتی متر می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669