1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ویرپول

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR12433

312 بازدید
ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR12433

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR12433 با ظرفیت 12 کیلوگرمی خود بار بسیاری از دوش کاربران برداشته است. زیرا دیگر نیازی نیست برای شستن پتو و البسه سنگین به خشکشویی مراجعه کرده و متقبل هزینه شوید. رنگ زیبای سیلور، ظاهر مدرن و شیک، موتور قدرتمند با دور 1400، در کنار مصرف بهینه انرژی با گرید A+++ این محصول را پرطرفدار کرده است.

 ویژگی ها

1    تکنولوژی Zen یا همان استفاده از موتور اینورتر بدون تسمه در ماشین لباسشویی ویرپول FSCR12433 شست و شویی آرام و با کمترین میزان لرزش و آلودگی صوتی به شما هدیه می دهد.

2    برنامه شست و شوی سریع با قابلیت تنظیم زمان به شما امکان می دهد در وقت صرفه جویی کرده و زمان شست و شو را بر حسب نیاز لباس ها تنظیم کنید.

3    فن آوری حس ششم در لباسشویی FSCR12433  باعث صرفه جویی 50 درصدی در مصرف آب و برق می شود. در این تکنولوژی ماشین با استفاده از چندین سنسور لباس ها را کامل آنالیز کرده و متناسب با آنها آبگیری کرده یا از شوینده استفاده می کند.

4    نوع کارکرد لباسشویی FSCR12433 تمام اتوماتیک بوده و مجهز به کنترل پنل لمسی می باشد. از این رو می توان گفت دستگاهی یوزرفرندلی می باشد.

5    تنوع برنامه های شست و شو در این مدل شما را مبهوت خواهد نمود. بیش از 19 برنامه شست و شو نشان از آن دارد که برای هر جنس پارچه و هر نوع لباس اعم از لباس ورزش، لباس کودک، لباس های حساس و … برنامه خاص وجود دارد.

6    شست و شوی هوشمند با توجه به رنگ البسه یکی دیگر از ویژگی های کاربردی ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR12433 می باشد. در این سیستم رنگ لباس تشخیص داده شده و دمای آب بر اساس آن تنظیم می شود تا لباس بور نگردد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669