1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ویرپول

چگونه فریزر را تراز کنیم؟

279 بازدید
چگونه فریزر را تراز کنیم؟

تراز بودن فریزر بسیار مهم است. اگر فریزر تراز نباشد، درها ممکن است به درستی باز و بسته نشوند و ممکن است چفت نشوند. همچنین عملیات تخلیه در چرخه برفک زدایی ممکن است کامل نشود. این وسیله برقی بر اساس نصب شدن در سطح تراز مهندسی شده است. در حالی که ممکن است نصب در صورت تراز نبودن ممکن است تلورانس ایجاد کند، فریزر زمانی که بهترین کارایی را دارد که به درستی تراز شده باشد.

هشدار: پیش از تلاش برای تست یا تعمیر، اصول ایمنی را مطالعه نمایید.

پیش از تراز کردن، فریزر را از برق بکشید تا از خطر برق گرفتگی اجتناب شود. هرگز فریزر یا یخچال را کج نکنید، چون بسیار سنگین هستند و ممکن است با افتادن صدمه یا جراحت ایجاد کنند.

تراز را بالای فریزر ندزیک بخش جلویی قرار دهید. تراز را روی در قرار ندهید چون در ممکن است با بدنه فریزر همتراز نشده باشد. بررسی کنید که فریزر از چپ و از راست تراز شده باشد. همچنین بررسی کنید که فریزر از جلو و عقب نیز تراز باشد.

اگر فریزر تراز نیست، پایه ها را آنقدر شل یا سفت کنید تا تراز شود. پایه ها، پیچ هایی هستند که می توانند ارتفاع فریزر را کم یا زیاد کنند. اگر با دست نمی توانید پیچ ها را تنظیم کنید، از انبردست یا آچار فرانسه استفاده کنید.

اگر یخ ساز دارید، باید بررسی شود که پس از اولین بار تراز کردن فریزر، یخ سازی نیز تراز باشد. می توان فریزر را با شکل کردن پیچ های پایه مجدداً تنظیم نمود و آن را تراز نمود و سپس پیچ ها را سفت نمود.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669