1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ویرپول

یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS571CIHZ

520 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS571CIHZ

یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS571CIHZ تحت عنوان یک یخچال عمیق شناخته می شود. این نوع طراحی باعث ایجاد فضای بیشتر در آشپزخانه می گردد. یخساز و آبسرد کن بیرونی داشته و تنها با فشردن یک دکمه آب خنک یا یخ به میزان لازم در اختیار شما قرار می گیرد. بدنه یخچال از فولاد ضد زنگ است و رنگبندی آن سفید، مشکی، تیتانیوم و نقره ای می باشد.

ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول WRS571CIHZ     

·       جنس بدنه یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS571CIHZ ضد اثر انگشت است. بنابراین لازم نیست نگران پاک کردن مداوم جای انگشتان کودکتان بر روی یخچال باشید.

·       اگر به دنبال یک یخچال ساید بای ساید هستید که از تمامی فضاهای داخلی به خوبی بهره برده و فضای مرده ای نداشته باشد WRS571CIHZ می تواند یک انتخاب مناسب محسوب گردد.

·       قرار دادن یخساز بر روی درب باعث شده یک قفسه به تعداد قفسه های فریزر افزوده شود.

·       در یخچال فریزر WRS571CIHZ از سیستم فیلترینگ Every Drop برای تصفیه آب و یخ استفاده می شود. پس آب خنک و یخ این یخچال را با اطمینان میل کنید.

·       سیستم اندازه گیری آبسرد کن به کاربر امکان می دهد هر میلی لیتر آب که لازم دارد دقیقا به همان اندازه بردارد.

·       تکنولوژی مدیریت دما Accu-Chil System با حساسیت و سازگاری بالایی که دارد به سرعت دما و محیط مناسب برای خنک کردن انواع غذا را ایجاد می کند.

·       فیلتر هوای Fresh Flew در یخچال فریزر WRS571CIHZ برای از بین بردن بوهای نامطبوع 15 بار از جوش شیرین قوی تر عمل می کند. ( توصیه می شود برای عملکرد بهتر هر 6 ماه فیلتر را تعویض کنید.)

·       صدای کم، روشنایی موثر و کم مصرف LED و مصرف متعادل انرژی از دیگر ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول WRS571CIHZ است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669