1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ویرپول

یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل WRX986SIHZ

604 بازدید
یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل WRX986SIHZ

یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل WRX986SIHZ پهنایی برابر 36 اینچ دارد و همانطور که پیداست در دسته یخچال های مدرن فرنچ قرار دارد. از این رو جلوه ای بی نظیر به آشپزخانه شما می بخشد.

 ویژگی ها

·       در یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول WRX986SIHZ، یک کشو با تنظیم دمای دستی بین یخچال و فریزر قرار دارد. مواد غذایی پرمصرف را داخل این کشو قرار داده و سپس دمای آن را بر اساس ماده غذایی داخل آن تنظیم کنید.

·        فضای بیشتر را با طراحی انعطاف پذیر در اختیار داشته باشید. کشوی نگهداری سبزیجات در این مدل به دو محفظه بزرگتر با کنترل رطوبت خودکار و یک محفظه کوچکتر برای سبزیجات خاص تقسیم شده است.

·       در یخچال پایین فریزر WRX986SIHZ از تمامی فضاها به خوبی استفاده شده است. در قسمت زیرین قفسه سبزیجات یک سبد کوچک برای نگهداری مواد غذایی کوچک همچون پنیر، کره و … تعبیه شده است.

·       برای داشتن فضای بیشتر، یخساز اتوماتیک این مدل بر روی درب فریزر طراحی شده است.

·       جنس بدنه یخچال فریزر WRX986SIHZ از فولاد ضد زنگ بوده و در برابر اثر انگشت مقاوم است. این محصول در دو رنگ سیلور و مشکی در بازار موجود است.

·       تکنولوژی FreshFlow محیطی مناسب برای نگهداری میوه و سبزیجات و تازه تر ماندن هر چه بیشتر آنها فراهم می کند.

·       در یخچال فریزر WRX986SIHZ مواد غذایی را تازه نگه دارید و به کاهش سوختگی فریزر کمک کنید. فناوری سرمایش دوگانه پیشرفته به طور خودکار میزان رطوبت را تطبیق می دهد، بنابراین مواد غذایی در محیط مناسب ذخیره می شوند.

·       قفسه های شیشه ای بدون قاب، محفظه مخصوص فریز کردن پیتزا، کشو قابل تنظیم جهت نگهداری مواد غذایی بزرگ و فضای هوشمند فریزر از دیگر ویژگی های یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل WRX986SIHZ می باشد.

نمایندگی تعمیرات ویرپول

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669