1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ویرپول

چگونه گرمکن دیفراست فریزر را بررسی کنیم؟

379 بازدید
گرمکن دیفراست فریزر

 

گرمکن دیفراست در پشت فریزر قرار گرفته است. ممکن است لازم شود که مواد سر راه مانند محتویات فریزر، قفسه ها، یخ ساز و پنل پشتی یا زیرین داخل فریزر برداشته شوند.

هشدار: لطفاً پیش از هر گونه تست یا تعمیر، اصول ایمنی را مطالعه نمایید.

پیش از تست کردن گرمکن دیفراست، فریزر را از برق بکشید تا از برق گرفتگی اجتناب شود.

پنل پشتی ممکن است با بست های نگهدارنده یا پیچ هایی در جای خود محکم شده باشد. پیچ ها را باز کنید یا بست های نگهدارنده را به کمک پیچ گوشتی کوچکی فشار دهید تا باز شوند.

سه نوع کلی المنت برای گرمکن دیفراست وجود دارد که عبارتند از میله فلزی برجسته، میله فلزی دارای پوشش نوار آلومینیومی، کوئل وایر داخل لوله شیشه ای. تمام این سه المنت به روش مشابه تست می شوند.

گرمکن دو وایر دارد. وایرها و اتصالات را علامت گذاری کنید تا بتوانید پس از اتمام کار آنها را مجدداً به درستی وصل کنید. وایرها با کمک بست به کانکتورها متصل شده اند. کانکتورها را محکم بکشید تا از ترمینال ها جدا شوند (مراقب باشید که وایرها را نکشید). ممکن است نیاز شود که برای این کار از دم باریک استفاده کنید. کانکتورها و ترمینال ها را بررسی کنید تا فاسد نشده باشند. اگر اینگونه است، باید آنها را یا تمیز کرده یا تعویض نمایید.

به کمک مولتی متر سعی کنید المنت گرمایی را از نظر اتصالی بررسی کنید. تنظیمات مولتی متر را روی X1 اوهم قرار دهید. هر میله را روی یک ترمینال قرار دهید. عقربه مولتی متر باید بین صفر و بی نهایت را نشان دهد. اگر عقربه بین این دو مقدار قرار نگرفت، المنت گرمایی مربوطه باید تعویض شود.

 

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669