1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ویرپول

ماکروفر ویرپول مدل WMC20005YW

229 بازدید
ماکروفر ویرپول مدل WMC20005YW

ماکروفر ویرپول مدل WMC20005YW با ساختار نیم دایره ای و جالبی که دارد فضای بیشتری در اختیار شما می گذارید. یک بشقاب شام به راحتی در آن جای گرفته و بعد از اتمام پخت به دلیل روکش صاف و نچسب به خوبی تمیز می شود. قابلیت گریل و پخت با امواج یا همان ماکرویو نیز در این محصول دیده می شود.

ویژگی ها

·       پشت گرد منحصر به فرد ماکروفر ویرپول WMC20005YW  اجازه می دهد تا آن را در گوشه و کنار قرار دهید و آن را برای فضاهای تنگ مانند آشپزخانه های کوچک ایده آل می کند.

·       به لطف داشتن یک سینی شیشه ای گردان که نسبت به مدل های دیگر بزرگتر می باشد می توانید یک بشقاب شام کامل 11 اینچی را در این ماکرفر تهیه کنید.

·       در ماکروفر WMC20005YW یک دکمه برای پخت سریع اما کامل وجود دارد. با فشردن این دکمه می توانید ظرف مدت 30 یا 60 ثانیه یک طبخ 100 درصد داشته باشید.

·       صفحه کنترل لمسی در ماکروفر ویرپول مدل WMC20005YW به همان راحتی که تمیز می شود مورد استفاده نیز قرار می گیرد.

·       10 سطح مختلف پخت در این ماکروفر به شما امکان می دهد تا به سرعت و راحتی شرایط را برای پخت و پز مورد نظر خود تنظیم کنید.

·       دکمه قفل کنترل با قفل کردن پنل ماکروفر از اشتباهات خواسته و ناخواسته در فشردن دکمه ها و به هم زدن تنظیمات آشپزی جلوگیری می کند.

نمایندگی تعمیرات ویرپول

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669