1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ویرپول

یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS321SDHV

735 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS321SDHV

یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS321SDHV با پهنای 33 اینچ و رنگ های مختلف مشکی، تیتانیوم، سیلور و سفید یک گزینه مناسب برای چیدمان هر آشپزخانه به شمار می رود. فضای ذخیره سازی در این یخچال فریزر هوشمندانه و هدفمند بوده و برای قرار دادن هر ماده غذایی فضای ویژه ای دارد.

ویژگی ها

–   یک قفسه میله ای با نام Cav Caddy بر روی درب یخچال فریزر WRS321SDHV تعبیه شده است. چنانچه این میله ها را در جای خود قرار دهید یک فضای مناسب برای نگهداری بطری و قوطی های نوشیدنی فراهم می شود.

–   قفسه های بدون قاب و چسبیده به دیواره در یخچال ساید بای ساید ویرپول WRS321SDHV موجب می گردد مواد غذایی بیشتری در آن جای بگیرد.

–   شما می توانید مقدار زیادی گوشت یا پنیر را در کشوی Deli ذخیره کرده و تر و تازه مورد استفاده قرار دهید.

–   لامپ LED کم مصرف و بدنه مقاوم در برابر اثر انگشت از مشخصات فیزیکی این یخچال ساید می باشد.

–   در یخچال فریزر WRS321SDHV آب خنک و یخ فیلتر شده همیشه در دسترس شماست. در این یخچال از سیستم فیلتر آب Every Drop استفاده شده است.

–   قفسه های تعبیه شده بر روی درب یخچال کاملا انعطاف پذیر و قابل تنظیم هستند. به همین جهت در مواقع لازم می توانید آنها را به هر قسمت از در جا به جا کنید.

–   لولاهای پنهان و دور از چشم در یخچال فریزر WRS321SDHV، آن را چشم نواز و بی نظیر کرده است.

–   کنترل دمای الکتریکی در یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS321SDHV به کاربر امکان می دهد برای هر غذا دمای ایده آل را تنظیم کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669